ادیانی: خواب دریافت حقوق بیش از ۲۰ میلیون تومان را هم ندیده‌ام/تقوای سیاسی سرلوحه رسانه‌ها باشد

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس دریافت حقوق بالای ۲۰ میلیون تومان از سوی وزارت نفت را تکذیب کرد.

سید علی ادیانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص برخی ادعاها درباره اینکه وی به همراه سه نفر دیگر از نمایندگان قوه مقننه که جزء کارکنان شرکت نفت هستند حقوقی بالای 20 میلیون تومان دریافت می‌کنند، گفت: باید مشخص شود دلیل پررنگ کردن شایعه مذکور و حتی سایر شایعات علیه نیروهای انقلابی چیست؟.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس دریافت حقوق بالای ۲۰ میلیون تومان از سوی وزارت نفت را تکذیب کرد.

سید علی ادیانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص برخی ادعاها درباره اینکه وی به همراه سه نفر دیگر از نمایندگان قوه مقننه که جزء کارکنان شرکت نفت هستند حقوقی بالای 20 میلیون تومان دریافت می‌کنند، گفت: باید مشخص شود دلیل پررنگ کردن شایعه مذکور و حتی سایر شایعات علیه نیروهای انقلابی چیست؟.

تاکنون خواب دریافت حقوق بیش از 20 میلیون تومان را ندیده ام

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شخصی به نام محمد مهاجری چنین موضوعی را توییت کرد که باید اذعان کرد به هیچ عنوان صحت ندارد، اظهار کرد: چنین موضوعی از نظر حقوقی قابل پیگیری است زیرا خلاف واقع بوده و تاکنون خواب دریافت چنین حقوقی را ندیده ام.

وی با تاکید بر اینکه افراد باید تقوای رسانه ای را سرلوحه خود قرار دهند، ادامه داد: یادآور شد نشر اکاذیب سبب کاهش اعتماد مردم می شود از این رو اقدام‌کنندگان در این خصوص در زمین دشمن بازی می‌کنند. همچنین این امر موجب شد شبکه ضد انقلابی آمدنیوز در فضای مجازی نیز نسبت به این امر واکنش نشان دهد.

شبکه‌های معاند به محوریت سلطنت طلب‌ها جریانی ضد نیروهای انقلابی ایجاد کردند

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه اخیرا شبکه‌های ضد انقلاب به محوریت سلطنت طلب‌ها جریانی ضد شخص بنده ایجاد کرد، تصریح کرد: شایعه کرده بودند سید علی ادیانی، نماینده مردم قائمشهر در مجلس به همراه پسرش در مرز با 800 هزار دلار پول دستگیر شده‌ است و این در حالیست که اصلا پسر ندارم و حتی در طول زندگی این میزان پول ندیده ام. این شایعه کثیف شبیه داستان “خسن و خسین، دختران مغاویه بودند” می باشد.

ادیانی با اشاره به اینکه دلایل زیادی وجود دارد که موجب شد شبکه های ضد انقلاب، برخی از افراطی های سیاسی جناح خاص، تعدادی از عبیدالدوله ها و رقبای سیاسی به این شایعه دامن زدند، افزود: باید یادآور شد شخصا بیش از 1300 دقیقه در صحن علنی قوه مقننه اظهارنظر کرده ام از این رو عملکرد بنده بویژه در دفاع از ارزش ها، ولایت، منافع مردم باعث شد تا مورد هجمه بداندیشان قرار بگیرم.

 برخی از قدرت طلبان در کشور بدنبال نمایندگان آرام و ساکت هستند

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی از قدرت طلبان، نمایندگان فعال نمی خواهند بلکه درصدد نمایندگان آرام و ساکت هستند، اظهار کرد: همچنین باید گفت اظهارنظر در مخالفت با FATF و عدم عقب نشینی سوال از رییس جمهور و اعلام موضع علیه نمادهای سلطنت طلبان در مجلس نیز از دیگر دلایلی است که سبب شد چنین دروغ هایی در فضای مجازی پراکنده شود.

تقوای سیاسی باید در دستورکار همه باشد

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه افراد نا آگاه باید بدانند پرداخت چنین حقوقی در وزارت نفت امکان پذیر نیست و خلاف مقررات است، خاطرنشان کرد: بنابراین همه افراد و رسانه هایی که در این رابطه اقدام کردند را به تقوای سیاسی توصیه می کنم.

فقط از وزارت نفت حقوق دریافت می کنم

وی تصریح کرد: اخیریا در یکی از شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران به استناد توئیت محمد مهاجری یکی از مجریان تلویزیون اعلام کرد که ادیانی و سه تن از نمایندگان مجلس علاوه بر دریافت حقوق از مجلس، از وزارت نفت نیز بیش از 20 میلیون تومان حقوق دریافت می کنند.

ادیانی افزود: البته باید اذعان کرد این مهم جای تاسف دارد که در سیمای جمهوری اسلامی ایران بدون تحقیق و ارائه مستندات نسبت ناروایی به افراد زده می شود لذا امیدوارم دوستان جبران مافات کنند.

وی ادامه داد: در این خصوص باید گفت که اولا توئیت کننده خبر خودش را در روز بعد از این اتفاق تکذیب کرد؛  ثانیا مجری شبکه سه سیما نیز یک روز بعد خبر دریافت حقوق توسط سید علی ادیانی از دو جا ( قوه مقننه و وزارت نفت) آن هم 20 میلیون تومان را تکذیب کرد. اگر چه این مجری در اصلاح خبر مرتکب دو اشتباه فاحش علیه دیگران نیز شده که در جای خودش قابل تامل است.

نمایندگان در دریافت حقوق از قوه مقننه یا دستگاهی که کارمندش هستند اختیار دارند

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ثالثا دریافت حقوق بیست میلیون تومانی کذب است و برابر ماده 84 قانون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، نمایندگان اختیار دارند یا از قوه مقننه یا از دستگاهی که کارمند آنجا هستند حقوق دریافت کنند و بنده برابر قانون و در چارچوب قانون مذکور از وزارت نفت حقوق دریافت می کنم./

منبع