امامزاده ها باید به پایگاه های فرهنگی و تفریحی تبدیل شوند

دکتر ادیانی در جمع مدیران اوقاف استان :

امامزاده ها باید به پایگاههای فرهنگی و تفریحی در استان تبدیل شود
photo_2016-09-08_12-43-06
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر ادیانی ؛ نشست مشترک مدیرکل اوقاف ، معاونین ، اعضای ستادی و روسای ادارات اوقاف شهرستان های قائم شهر ، جویبار و سوادکوه با جناب آقای دکتر سیدعلی ادیانی و آقای دکتر رضیان صبح روز چهارشنبه هفدهم شهریور سال جاری در دفتر مدیرکل اوقاف برگزار گردید.
در این جلسه سیدعلی ادیانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفدهم شهریور و سالگرد شهادت مظلومانه حجاج ایرانی در منا ، موضوع وقف را یک منبع اقتصاد اسلامی دانستند و جدیت در اجرای آن را خواستار شدند.
نماینده مردم شریف شهرستان های قائم‌شهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، سیمرغ و جویبار در مجلس شورای اسلامی ، بقعه های متبرکه را یکی از مولفه های اقتصادی در ساز و کار اقتصاد اسلامی معرفی نمودند .
ایشان افزودند : امامزاده ها باید به پایگاه های فرهنگی و تفریحی تبدیل شود و مدیران اوقاف در کشور ، استان و حوزه انتخابیه پیگیر این موضوع مهم باشند .
یکی از پیشنهادهای دکتر ادیانی به مدیران اوقاف استان ، شناسنامه دار نمودن  امامزاده ها ، بقعه های متبرکه و موقوفات است که نیازمند یک کار تحقیقاتی و تاریخی بوده و این امر برای مردم عزیز ما از اهمیت بالایی برخوردار است.
عضو کمیسیون انرژی مجلس در پایان افزودند : بخش هایی از قانون در حوزه اوقاف نیازمند بومی سازی است . بنده و آقای دکتر رضیان جهت تحقق این امر آمادگی کامل را  در مجلس شورای اسلامی را داریم .

photo_2016-09-08_12-34-00