تعیین شاخص‌های ۲۰گانه در فراکسیون ولایی برای رای اعتماد به وزرای دولت دوازدهم

نایب رئیس کار‌گروه تعامل و گفتمان کابینه دوازدهم، گفت: شاخص‌های بیست‌گانه انتخاب وزرای کابینه دوازدهم از سوی اعضای کار ‌گروه متبوعش مشخص شد.

علی‌ادیانی‌ نایب رئیس کارگروه تعامل و گفت‌وگو در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، درباره کابینه دوازدهم، اظهار داشت: کار‌گروه 15 نفره فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس برای تعیین شاخص‌های وزرای کابینه دوازدهم ظهر امروز (دوشنبه 26 تیر) تشکیل جلسه داد.

وی درباره جزئیات این جلسه گفت: در این جلسه اعضای کار‌گروه شاخص‌ها و معیارهای بیست‌گانه و عمومی وزرای پیشنهادی رئیس جمهور از دیدگاه اعضای فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس را مشخص کردند.

نایب رئیس کار‌گروه تعامل و گفتمان فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به این معیار‌های بیست‌گانه، افزود: التزام عملی به قانون اساسی، ولایت مطلقه فقیه، پرهیز از اشرافی‌گری، پاکدستی، توجه به رویکرد مدیریت جهادی، توجه به ارزش‌ها، اهتمام و التزام جدی به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با رویکرد حمایت از تولید و اشتغال و مرز‌بندی و داشتن موضع‌گیری شفاف و برائت از فتنه 88 از جمله شاخص‌ها و معیار‌های بیست‌گانه فراکسیون نمایندگان ولایی برای رای اعتماد به وزاری پیشنهادی تعیین شد.
منبع