دکتر ادیانی در جلسه بررسی طرح جامع شهری سوادکوه شمالی : پارک گردشگری و تفریحی ، ایجاد مراکز درمانی و فرهنگی در سوادکوه شمالی

? دکتر ادیانی در جلسه بررسی طرح جامع شهری سوادکوه شمالی :

✅ پارک گردشگری و تفریحی ، ایجاد مراکز درمانی و فرهنگی در سوادکوه شمالی

? به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر ادیانی ؛ سیدعلی ادیانی عصر امروز در جلسه بررسی و اصلاح #طرح_جامع_شهری شهرستان #سوادکوه_شمالی در فرمانداری #شیرگاه با بیان اینکه در برنامه های شهری جایی برای برگشت جمعیت و مهاجرت معکوس دیده شود افزود : چون ایجاد و بهبود زیرساخت ها در این حوزه ، نوید آن را می دهد.
?ایشان در ادامه افزودند : پس از هماهنگی لازم با همه دستگاهای مربوطه ، با دقت وظرافت نسبت به ظرفیت گردشگری شهر ، پیگیری های لازم با جلسات و نظرات کارشناسی اقدامات لازم صورت پذیرد. همچنین ورودی شمالی شهر شیرگاه با دقت بررسی و بطور جدی دیده شود.
?نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در بحث حریم راه آهن گفت : در بخش حریم راه آهن با هماهنگی اینجانب با آقای دکتر #محمدزاده مدیرعامل #راه_آهن استان و بازدیدی که از مسیرخواهند داشت انشاالله مجوزهای لازم در این زمینه را نیز اخذ خواهیم نمود.
?سیدعلی ادیانی در پایان بیان داشت : #شهرداری شیرگاه و فرمانداری شهرستان سوادکوه شمالی نسبت به پیش بینی پارک گردشگری و تفریحی ، ایجاد مراکز درمانی و مراکز فرهنگی درطرح جامع شهری اهتمام داشته و اقدام نمایند.