دکتر ادیانی در سخنرانی خطبه های نمازجمعه جویبار: جنگ اقتصادی و روانی دو ابزار دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران

جنگ اقتصادی و روانی دو ابزار دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران

جنگ اقتصادی به محوریت تحریم‌ها و جنگ روانی؛ دو مسیری است که دشمنان علیه کشورمان در پیش گرفته اند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سیدعلی ادیانی نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی در سخنرانی بین دو نماز جمعه شهرستان جویبار با بیان اینکه دشمنان خارجی از دو طریق به کشورمان فشار می‌آورند، گفت: نخست جنگ اقتصادی به محوریت تحریم‌ها و جنگ روانی؛ دو مسیری است که دشمنان علیه کشورمان در پیش گرفته اند.

وی به بی اثر بودن تحریم‌ها علیه ایران اشاره کرد و افزود: این تحریم‌ها مانند تحریم‌های سال‌های ۹۱ و ۹۲ نیست، زیرا بسیاری از کشور‌های اروپایی با تحریم‌های آمریکا علیه کشورمان همراهی نخواهند کرد و همچنین آمریکا دیگر اقتدار سابق را ندارد و مدیران ما با تجربه تحریم‌های گذشته از این سیاست‌های ظالمانه آمریکا عبور خواهند کرد.

نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی گفت: ایران نقاط ضعف گذشته رو ندارد و کمربند خود را محکم کرده و علاوه بر آن بزرگترین نقطه قوت ما رهبر حکیم و ملت مقاوم هستند.

ادیانی افزود: جنگ روانی برنده‌ترین ابزار دشمن علیه کشورمان است و ملت ما در شبکه‌های اجتماعی باید با آگاهی، علم و بصیرت عمل کنند و در دام دشمن قرار نگیرند.

منبع