رأی صادرشده نسبت به اتفاقات شهرآورد مازندران جای تأمل و شبهه دارد/ وجود شواهدی مبنی بر اعمال نفوذ برخی‌ها

نماینده مردم قائم‌شهر و سوادکوه شمالی در مجلس:
رأی صادرشده نسبت به اتفاقات شهرآورد مازندران جای تأمل و شبهه دارد/ وجود شواهدی مبنی بر اعمال نفوذ برخی‌ها
نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: رأی صادر شده از سوی کمیته انظباطی برای من جای تأمل و شبهه دارد و عجیب است چرا که نوع رأی صادره به لحاظ شکلی در ظرف زمان کوتاه و بدون توجه به حاشیه‌ها جای تأمل دارد.

سیدعلی ادیانی به حوادث تلخ شهرآورد مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار کرد: طی تماسی که با مسؤولان ورزشی کشور و استان گرفتم و اعلام کردم که انتظار ما این است که ورود کنند تا این فضا مدیریت و هرکسی متخلف است با او برخورد شود.

وی افزود: اگر به نقطه‌ای برسیم که احساس کنیم حقوق شهر و تیم نساجی با نیم قرن سابقه که با حیثیت مازندران گره خورده است، در حوزه ورزش کشور، استان، نوع داوری، نوع انتقال و تهیه و تکمیل برنامه و مدارک ارائه داده شده به کمیته انظباطی تضییع شده قطعاً مقابله خواهیم کرد.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تیم ریشه‌دار و قدیمی نساجی از هر قشری طرفدار دارد و همانند بعضی از تیم‌ها تازه به دوران رسیده نبوده و دارای تجربه سنواتی بالایی است و بدون تعصب و احساس از تیم دفاع می‌کنیم.

ادیانی با بیان اینکه شواهد و قرائنی داریم مبنی بر اینکه برخی‌ها اعمال نفوذ می‌کنند و قرار شد از استان پیگیری کنند، اظهار کرد: کسی نباید به خودش اجازه دهد که از عدالت عدول کند.

وی افزود: رأی صادر شده از سوی کمیته انظباطی برای من جای تأمل و شبهه دارد و عجیب است چرا که نوع رأی صادره به لحاظ شکلی در ظرف زمان کوتاه و بدون توجه به حاشیه‌ها جای تأمل  دارد و این امرو مسؤولیت متولیان ورزش استان را مضاعف می‌کند تا معقول و منطقی با متخلف برخورد و به تناسب جرم و مجازات تنبیه انجام شود.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر احساس کنیم به هواداران تیم و بازیکنان جسارتی شد، عادلانه برخورد می‌کنیم، گفت: انتظار داریم مسؤولان ذیربط عادلانه به این مسئله ورود کنند.

منبع