ادیانی‌راد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان: گوشمالی هشدار دهنده سپاه به داعش گام نخست تجلی خشم علیه بدخواهان ایران است

نماینده قائمشهر گفت: گوشمالی هشدار دهنده سپاه پاسداران به داعش و مولدان آن، گام نخست تجلی خشم علیه بدخواهان انقلاب اسلامی است.

گوشمالی هشدار دهنده سپاه به داعش گام نخست تجلی خشم علیه بدخواهان ایران است“سیدعلی ادیانی راد” نماینده مردم قائمشهر و سوادکوه در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به حمله موشکی سپاه به مقرّ فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی داعش در منطقه دیرالزور طی شب گذشته گفت: گوشمالی هشدار دهنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به داعش و مولدان آن، اقدامی آغازین و گام نخست تجلی خشم مقدس علیه بدخواهان انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید براینکه سپاه بازویِ مقتدر، چشم بصیر و انرژی متراکم جهان اسلام علیه شیطان بزرگ و جنود شیطانی آن است، اظهار داشت: عمل هوشمندانه و بهنگام سپاه پاسداران در پرتاب موشک میانبرد و اصابت آن به قرارگاه داعش تکفیری، اقدامی قابل ستایش بوده و در این خصوص باید اذعان کرد که کلوخ‌انداز را پاداش سنگ است.

ادیانی راد همچنین در ادامه قطعنامه اخیر سنای آمریکا را نقض صریح اصل برجام و مواد مندرج در آن دانست و بیان داشت: این اقدام آمریکا  ترجمان واقعی کلیدواژه شیطان بزرگ به تعبیر امام راحلمان است، سنا و هیات حاکمه آمریکا به کرات صفت شیطانی خویش را به نمایش گذاشته‌اند و از این کشور اقدامی جز شیطنت و  فریب انتظار نیست.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس اذعان داشت: انتظار می‌رود که دولتمردان برخی کشورها ملعبه آمریکا قرار نگیرند، بدون تردید مجلس شورای اسلامی پاسخی حکیمانه و مقتدرانه به اصحاب شیطان در سنا، کنگره و کاخ سفید خواهد داد.

نماینده مردم قائمشهر و سوادکوه خاطرنشان کرد: بی‌خاصیت‌سازی برجام بیش از هر چیزی بیانگر بدعهدی آمریکاست، هیات نظارت بر اجرای برجام، دیپلماسی کشور و نهادهای ذی‌ربط باید در چارجوب منافع ملی مقابله به مثل کند.

انتهای پیام/