ادیانی: تلاش عربستان برای پس گرفتن میزبانی ۲۰۲۲ از قطر در راستای رویکرد افراطی‌گری آن است

عضو فراکسیون ورزش مجلس با بیان اینکه تلاش عربستان برای پس گرفتن میزبانی ۲۰۲۲ از قطر مصرف داخلی دارد، ابراز امیدواری کرد فیفا متاثر از نگاه‌های سیاسی رفتار نکند.

سید علی ادیانی

سیدعلی ادیانی در گفت‌وگو  با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به پروژه جدید عربستان سعودی که خواستار پس گرفتن میزبانی ۲۰۲۲ از قطر  شده، گفت: با توجه به سیاست‌های داخلی کشور عربستان و سیاست خارجی آن در منطقه می‌توان گفت که این نوع سیاست‌های ایجاد شده توسط عربستان، مصداق بارزی از افراطی‌گری و زیاده‌خواهی با رویکرد ایجاد اختلال در روابط دیگر کشورها است.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به نظر می‌رسد این تقاضای عربستان به جایی نخواهد رسید، افزود: تقاضای عربستان بیشتر برای مصرف داخلی این کشور است و بحث تصمیم فیفا متاثر از نگاه‌های سیاسی نیست.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ممکن است فیفا در یک مقطع تصمیم خود را تغییر دهد، تصریح کرد: در زمانی که در آن کشور جنگ باشد یا ناامنی خاصی در آن کشور حاکم شود در این صورت احتمال تغییر است و ما مصداق و نمونه آن را داشتیم اما این حرکت عربستان در راستای همان حرکت افراطی‌گری آن است./

پایان پیام