سخنرانی دکتر ادیانی در مصلی نماز جمعه شهرستان جویبار – ۱۳۹۵/۰۳/۲۸

اهم سخنان دکتر ادیانی در نماز جمعه جویبار

? لازمه اجرای اقتصاد مقاومتی و حل مشکل اشتغال در کشور و حوزه انتخابیه ، مدیریت جهادی است نه مدیریت اداری . همه مسئولان استان و حوزه انتخابیه برای برون رفت از مشکلات و چالش های پیش روی باید برنامه محور ، هماهنگ و همسو با قوانین اقدام نمایند.

? شرمنده بودن رهبر معظم انقلاب در خصوص وجود بیکاری و عدم اشتغال جوانان ، نشان از عدم کفایت برخی مسئولین ذیربط دارد که در انتخاب و انتصاب مدیران ، توجه به مسائل فرعی و جانبی را مدنظر قرار داده و موجب عقب ماندگی و عدم پیشرفت کشور می شوند.

? بعد نظارتی مجلس و وظیفه نمایندگی را به احسن وجه و در صورت لزوم ،  به اشد وجه اعمال نموده و بنده و همکار عزیزم جناب آقای رضیان در این قضیه محکم ایستاده ایم.

? در خصوص مشکل بزرگ شهرستان جویبار که آب شرب است باید عرض کنم : در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی و با همت والای دکتر فتاح وزیر وقت نیرو ، مجوز تأمین آب شرب شهرهای شیرگاه ، زیراب ، پل سفید ، قائم شهر ، جویبار و کیاکلا از سد آیت الله صالحی مازندرانی ( سد لفور ) را اخذ نموده و بخشی از آن را هم اجرایی نمودیم ، مانند ایجاد و نصب مخزن های انتقال آب شرب ، که متاسفانه تابحال هیچ اقدام مناسبی برای آن نشده است و طی جلسه ای که هفته گذشته با آقای دکتر یخکشی مدیرعامل محترم آب منطقه‌ای داشتم قرار شد آب سد لفور به شهرستان جویبار منتقل شود.

? در خصوص آب زراعی نیز در دوره هشتم و رایزنی با آقای دکتر عزیزی ( معاون محترم وقت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور) و بانک جهانی ، اعتبار بسیار خوبی اخذ شد و در این دوره نیز پیگیری های لازم درخصوص تأمین آب زراعی جویبار جهت زهکشی شالیزارها و زمین های زراعی برای کشت دوباره را انجام خواهم داد.

? بنگاه ها و واحد های تولیدی و صنعتی در شهرستان جویبار ، تعطیل یا نیمه فعال و یا در حال تعطیل شدن هستند و این کوتاهی مسئولین بوده و تمام تلاش بنده و همکار عزیزم جناب آقای رضیان این است تا با تدابیر لازم در چهارچوب های قانونی ، موانع پیش روی را رفع نماییم.

? مدیرانی که برنامه محور باشند و با مدیریت جهادی انجام وظیفه نمایند بدون تردید مورد حمایت واقع خواهند شد.