عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تاکید کرد: انحراف افکارعمومی، حربه اروپایی ها برای لاپوشانی سیاست های شکست خورده

انحراف افکارعمومی، حربه اروپایی ها برای لاپوشانی سیاست های شکست خورده

انحراف افکارعمومی، حربه اروپایی ها برای لاپوشانی سیاست های شکست خورده

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تاکید کرد:
انحراف افکارعمومی، حربه اروپایی ها برای لاپوشانی سیاست های شکست خورده
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: اروپایی ها با استفاده از انحراف افکار عمومی، سیاست های شکست خورده خود را لاپوشانی می کنند.
سید علی ادیانی

سید علی ادیانی  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به مشکلات کشورهای اروپایی گفت: مشکلاتی که گریبان کشورهای اروپایی به ویژه فرانسه، انگلیس و آلمان را گرفته، ناشی از تبعیت محض از آمریکا در سیاست های داخلی و خارجی است و وضعیت نامناسبی که در فضای داخلی این کشورها وجود داشته و اعتراضات مردمی صورت گرفته به دلیل شکست هایی است که در اتخاذ سیاست های غلط  به وجود آمده است.

اختلافات داخلی در اروپا عمیق شده است

قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شکست حزب سیاسی خانم مرکل در آلمان، مشکلات داخلی در انگلستان و اختلافات عمیق میان دولت انگلیس و پارلمان این کشور در خصوص خروج انگلستان از اتحادیه اروپا و اعتراضات گسترده مردمی در کشور فرانسه به سیاست های دولت ماکرون، حاکی از وضعیت نامساعد نظام های سیاسی این کشورها است.

وی افزود: در این بین، کشورهای اروپایی که درگیر مشکلات داخلی هستند، به دنبال اتخاذ سیاست های مداخله گرایانه در منطقه خاورمیانه و شعله ور کردن جنگ های نیابتی در غرب آسیا هستند تا بتوانند با کسب درآمد از پول های نفتی برخی از دول حاشیه خلیج فارس، بر سیاست های شکست خورده خود در کشورهایشان، پرده پوشانده تا بتوانند دامنه اعتراضات را از طریق منحرف کردن افکار عمومی، کاهش دهند.

کشورهای منطقه مواظب فریب اروپایی ها باشند

این نماینده مجلس در دوره دهم اظهار داشت: متاسفانه برخی از کشورهای متمول خاورمیانه بدون درنظر گرفتن امنیت و آرامش در منطقه، بر طبل جنگ در منطقه کوبیده و خرابی ها و ویرانی های بسیاری را نصیب خاورمیانه کرده که سوریه، عراق و امروز یمن، نمونه بارزی از آنها می باشد؛ کشتار و ویرانی های امروز یمن را چه کسانی باید پاسخگو باشند؛ درحالیکه مشکلات منطقه با گفت‌وگو قابل حل است، اما جنگ تنها منافع قدرت های استکباری و کشورهای اروپایی را تامین خواهد کرد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس خاطرنشان کرد: مشکلات موجود در اتحادیه اروپا، شکست های پیاپی سیاست های آمریکا و برخی از کشور های اروپایی سرمنشا تحولات بسیاری درجهان است که باید هوشیارانه اینگونه تحولات از جانب کشورهای خاورمیانه رصد شده و با اتخاذ تصمیمات عاقلانه و هوشمندانه، از به مخاطره انداختن منطقه جلوگیری شود./

منبع