جلسه شورای اداری شهرستان قائم‌شهر با حضور #دکتر_ادیانی و #دکتر_رضیان ، امام جمعه محترم ، فرماندار و رؤسای ادارات شهرستان قائم‌شهر ۲۶ تیر ۱۳۹۵

دکتر ادیانی درجلسه شورای اداری شهرستان قائم‌شهر:

? مشکلات قائم‌شهر با همدلی برطرف می شود

?نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سوادکوه، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: چالش های قائمشهر با همدلی برطرف می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ؛ سیدعلی ادیانی در جلسه شورای اداری شهرستان قائم شهر با بیان اینکه تمامی چهره های ماندگار انقلاب کسانی بودند که سابقه کارآمدی در حوزه مدیریت داشتند گفت: شهید بهشتی با پشتکار فراوان ، نظام جامعه را مدیریت و اندیشه های اسلامی را به خوبی ارائه می‌کرد.

وی  با اشاره به اینکه چهره های ماندگار نظام به عنوان خادمان دلسوز نظام شناخته می‌ شوند افزود: شهید رجایی در طول دوران ریاست جمهوری خدمات ارزنده ای را به یادگار گذاشت که باید با ارائه کارآمدی مناسب آنها را سرلوحه خود قرار دهیم.

نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ارائه نظرات افتراق بسیار خطرناک است گفت: باید با کارشناسی کارها را رسیدگی و برای خدمت رسانی مناسب به مردم در راستای توسعه شهرستان گام های موثری برداشت.

سیدعلی ادیانی یکی از ضعف های نظام را ضعف نظارتی دانست و گفت: باید بحث نظارتی در کشور جدی گرفته شود و در چارچوب قانون از مدیران کاربلد و قانون مدار حمایت می شود.

وی با تاکید بر اینکه چالش های موجود قائم‌شهر با همدلی رفع خواهد شد اضافه کرد: با همدلی هم می توانیم بسیاری از چالش ها را رفع و برای احیا صنعت تلاش کرد.

نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سوادکوه، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مبلمان شهری نیازمند خانه تکانی است گفت: باید برای کاستی هایی که در شهر حاکم است ابتدا در نظر گرفته شود تا با کارشناسی دقیق برطرف شود.

قائمشهر
نظر (0)
نظر دادن