حضور دکتر ادیانی و دکتر رضیان بهمراه دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان‌ در مراسم کلنگ زنی سالن ۵۰۰۰ نفری کشتی در شهرستان جویبار

photo_2016-08-30_17-09-58

دکتر ادیانی در مراسم کلنگ زنی سالن کشتی در جویبار :

وجود ظرفیت های کشف نشده فراوان در مازندران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر ادیانی ؛ صبح امروز با حضور محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان مراسم تکریم از ورزشکاران مازندران در المپیک ریو ۲۰۱۶ و کلنگ‌زنی سالن ورزشی ۵ هزارنفری جویبار برگزار شد.
در این مراسم دکتر سیدعلی ادیانی و دکتر عبدالله رضیان نمایندگان مردم شریف قائم‌شهر – سوادکوه – جویبار – سیمرغ و سوادکوه شمالی ، آیت‌الله علی معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ، ربیع فلاح استاندار مازندران ، حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان ، وزیر ورزش و جوانان را در این برنامه همراهی می‌کردند.
سید علی ادیانی در این مراسم با انتقاد از اینکه برخی کلنگ زنی‌ها بدون توجه به اعتبارات و اندیشیدن تمهیدات انجام می‌شود، گفت: خوشبختانه اطلاع یافتیم که اعتبار ۵۰ درصد از ساخت این ورزشگاه تامین شده است.
وی با اشاره به نامه اعتراض ۱۲ نماینده مازندران درباره تیم داوری در کشتی کمیل قاسمی، افزود: از وزیر ورزش که اقدام جدی درباره این ورزشکار انجام دادند تشکر ویژه می کنیم . رویه خوب تشویق و استقبال از قهرمانان سنت حسنه ای است که در جویبار نهادینه شده و امیدواریم این استقبال و حمایت برای همه ورزشکاران باشد.
ایشان ادامه دادند : پهلوان رضا یزدانی هم همچون حسن یزدانی و کمیل قاسمی برای کشتی و ورزش ایران زحمت بسیار کشیدند و در نگاه ما و همه مردم و مسئولین جزو قهرمانان و افتخار آفرینان محسوب می شود .
عضو فراکسیون ورزش مجلس افزود : آمارها نشان می دهد ظرفیت ورزشی استان مازندران زیاد است. این چند ورزشکار افراد شناسایی شده و بالفعل رسیده هستند اما در استان ظرفیت های ناشناخته بسیار داریم.
سیدعلی ادیانی در پایان با تشکر از مربیان و شخصیت‌هایی که ظرفیت های کشتی جویبار را توسعه دادند، اظهار کرد: اگر ظرفیت های ورزشی مازندران را محاسبه کنیم مازندران به تنهایی کل مدال های ایران را کسب خواهد کرد.